جميع المواد المنشورة بالمدونة تخضع لقوانين حماية حقوق الملكية الفكرية .. وأي نقل أو إقتباس بدون ذكر المصدر يعرضك للمساءلة القانونية

Tuesday, June 15, 2010

معرض كاريكاتيرعلى رأي المثل

يقام معرض كاريكاتير ياسر حسين
تحت عنوان
على رأي المثل
بمقر راديو حريتنا
أربعة وعشرين شارع حسين حجازي- القصر العيني-القاهرة
في الفترة من 3 يوليو 2010
إلى 7 يوليو 2010
الافتتاح الساعة الخامسة مساء يوم السبت 3 يوليو 2010
الدعوة عامة

4 comments:

Alaa Salim - علاء سالم said...

بالتوفيق والنجاح إن شاء الله يا فنان
هاحاول أحضر بإذن الله لأني بأحب أعمالك وبأقدرها ولأن حضور المعرض دا شيئ أكيد يشرفني

MR.PRESIDENT said...

ماشي يعم الحاج
اوعي تنسانا بقي

أم الخــلـود said...

وفقكم الله


أرجوا المساهمة في دعم الحملة لو تكرمتم

(حملة الجسد الواحد)

أرجوا من المدونين الموقرين أن يضعوا شعار الحملة في الشريط الجانبي لمدوناتهم تضامنا مع أمة محمد !!

صورة الشعار .. في مدونتي أعقل مجنونة في الوجود .. ويكتبون فوقها ..

(حملة الجـسد الواحـد)

رابط المدونة

http://dndanh111.blogspot.com/2010/06/blog-post_14.html
جعله الله في ميزان حسانتكم .. آمين

mrmr said...

ربنا يوفقك يا فنان
نفسى بجداحضر
اعتقد لواخذتها مشى من سوهاج لغايه القاهره يمكن اوصل يوم 3 يوليو مش شايف كده برضه معايا
بالنجاح باذن الله